Akibat Blogging






Hey hey there..Just a short post since aku tak berapa nak ada mood nak update entry memangdangkan (ganu pulok :p ) keadaan blog aku yang still tak 'make up'..haishh :(

SO,since aku berblogging ni,aku jadi too engrossed with it.Besides,my internet connection since i used P1 Wimax getting better and faster,lagi la lalai aku jadinya.Aiyoo...akibatnya semua assigments aku plus minus  masa aku dah terbuang.My time with friends,family and even my loved one pun jadi kurang.

Tapi.....
Aku tak kisah semua tu.Asalkan aku okey.aku bahagia.that's all what i want.Sebabnya bila aku blogging ni,aku dapat hilangkan stress tau.HONESTLY! walaupun some harsh words come and attack my shoutbox,but it's just a challenge as a blogger.young new blogger.yes new blogger.Aku still baru dalam dunia blogging ni,ada la dalam setahun gitu.

Semakin hari,semakin aku blogging,aku dapat ramai kawan from all edges of Malaysia.yeahh best sangat.Dengan giveaways,contest.(lagi la best kalau menang kan) hehhe..Aku pun dapat banyak info dengan blogging ni,macam latest aku dapat tau pasal budak-budak Penang yang buli tu pun via blog.Siapa cakap blog ni tak berfaedah?ha?

So,tu je aku nak share.

Lessons: Be  brainy in dividing and spending your time.Don't you ever neglected your wajib responsibility just for blogging.Especially solat.right?
Adios!


Oh ya btw,jemputlah comment dekat kotak comment baru aku kat sebelah kanan tu.pink gitu (sementara je)

2 comments:

  1. Assalammualaikum..akak kalau kita nk letak tutorial dalam blogskin cm ne ekkk?

    ReplyDelete
  2. ohh utk sesetengah blogkin,diorang dah kasi page asing untuk list tutorials,klau tak de kena buat satu page baru.awak try google untk tuto sbb saya tak pernah try lagi..(selalunya kebanyakkan blogskin skrg ada)

    ReplyDelete

What do you think? Leave a comment :)