NEW YEAR GIVEAWAY by SHAZREENA SHUKRI


Oh hai there.aku ada masuk GA by Shazreena Shukri.Korang semua pun jom la masuk.Kita meriahkan lagi GA ni k.ok syarat nak masuk GA ni,kena like and follow dulu semua sponsor dan jugak cik Shazreena skali.So,aku dah buat dah semua tu.Korang tengok bawah ni.Kalau nak tahu aku yang mana,aku letak gambar Greyson Chance in every profile aku.Fb ke Google Account ke.Sebab? Coz ramai cakap yang muka aku macam Greyson Chance.ahaks.tipu la.Sebab aku minat budak tu.Cute sangat 

 Blog Shazreena


 (twitter saya tiada )

Review Twitter Shazreena


CarteicaCloset serta Carteica Story
   

UPDATE 


Emerald Outlet




UPDATED





Raina Scarf



Durriyah Boutique




UPDATED 


Sada Collection's 


UPDATED 




So,bila je aku tengok yang one of the sponsor ialah Raina Scarf,aku terus teringkat dekat cousin aku.Aku panggil dia akak je.Sebab time dia bertunang tak lama hari tu,dia pakai shawl from Rania Scarf ni la.(thanks:).Cerita dia macam ni,lepas je akad nikah tu,cam biasa la ,pengantin.Malam pertama tu,diorang pun masuk la tido coz dah terlalu penat giler layan tetamu yang hadir.Then,si mak mertua (bukan mak cik aku k coz mama aku ada adik kepada mak pengantin perempuan,so macam mak cik tanpa darah daging? something like that la).pun macam nak curik2 dengar la apa yang dua orang pengantin ni buat.Lebih kurang macam ni la dialog diorang yang mak mertua tu dengar (as what cousin aku cerita)

Abg Z : Sayang,best kan tadik,banyak guest,Sume kawan2 kita datang.Alhamdulillah
Akak:A'a,esok2 ke,kita gi ambik gambar kat photographer kita tu ye
Abg Z: Oh ok.Untuk sayang abang :) ..Wahhh besarnye!
Akak: Heehee
Ang Z : Sayang2.tolong potong yang panjang bawah ni jap
Akak : Eee jgn merepak la! Nak pakai ape?
Abg Z : Pakai gunting laa
Akak: ok2..kena tak?
Abg Z; Au2,jap kena........
(terus makcik tu macam cuak and then terus bukak pintu,tak ketuk2 dah,redah je?Makcik : Woiii!!!  jangan potong %&*#$ anak aku!...Then dia macam terdiamAbg Z : Astagfirullahhalazim,,Asal ni mak?
Akak: A'a kenapa mak?
Mak Cik : Blushing giler..Oh tak de pape,tengah bukak hadiah rupanya

-Memang akak aku macam nak pecah perut la malam tu.Sebab hubby dia just suruh gunting riben dekat kotak hadiah yang dekat bawah,tapi si mak mertua dia plak pikir lebih.Korang rasa mak dia pikir ape?haaaa!! aiyoohh!! .Tak de lah gurau je.ahaks :p

Papai :D

3 comments:

  1. lawak betul lah..hahahaha :)

    tq for joining my giveaway..keep alert dgn giveaway ini..jujurlah dlm menepati syarat2 yg ditetapkan dlm giveaway ini..bolehlah dtg melawat peserta lain ya :)

    ReplyDelete
  2. Salam, me datang dari GA yg sama. Jemput singgah ke blog me ye. Good luck !

    http://storymoryofqv11.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

    ReplyDelete
  3. best citer dia.. :)
    good luck..
    http://lunakankasih.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

    ReplyDelete

What do you think? Leave a comment :)