Di Sebalik Pembikinan Blogskin Tebaru Diya Sesame

scanning
Hey hey there!! Sebenarnya sekarang ni aku dalam proses nak buat skin baru.Mesti some of you yang baca macam weird kan .Ye la kat status (di sidebar) kemain membebel cakap kata bust.Tapi ada pulak masa nak buat skin.ahaks..! Act aku memang tengah busy pun sekarang ni.Cuma time aku tengah taip assigment aku,aku scan la sekali laptop upin ipin aku tu.Then aku rasa macam lama je nak tunggu dia scan,soo aku tangan aku pun menggatal la bukan photoshop la photoscape la.


Then tiba2 terniat nak buat skin.(tiba-tiba muncul idea brillliant..:P) so,aku cadang nak design sendiri background skin tu.Sebab aku ada gak try google tapi tak ada seperti yang aku inginkan.Jadi terpaksa la aku buat sendiri.Tak cantik pun.Tapi dah nak ikut theme blogskin aku tu,terpaksa la guna.

Pasal yang lain2,aku edit from basecode orang jer.Tak larat la nak buat sendiri coz masa pun tak banyak.Lagipun,aku just struggle nak buat background and content dalam blogskin tu je.Yang lain,aku ambil yang orang lain kasi free je :P .
finally siap la sacnning laptop aku :)
So untuk korang yang nak tengok blogskin baru aku tu,nantikan la yee

2 comments:

  1. mesti cantik kan.? hehe >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaks jgn la.kembang nanti.ahhah x de lah.biase je

      Delete

What do you think? Leave a comment :)